Zánkai élményeink

Két hete osztályunk egy pályázat keretében meglátogatta az Erzsébet táborok egyikét Zánkán.

Utunk kissé döcögős volt, már csak azért is, hiszen vonattal tettük meg a közel 3 órát. Várva várt megérkezésünk után nem sokkal dottó parkolt le elénk, amire nagy nehezen nem éppen pehely könnyű csomagjainkkal felszálltunk, s már indultunk is a főépülethez. Miután megkaptuk QR-kódos karszalagjainkat, el is kezdtünk sétálni szállásaink felé, és természetesen nem tévedtünk el… Mellékesen megjegyezném, hogy felettébb kellemes volt felcipekedni a meredek lejtőn, amin ott tartózkodásunk során számtalanszor koptattuk cipőink talpát. Oda találásunkat segítette az, hogy karszalagjaink színe megegyezett szállásunk épületének sötét kék árnyalatával. Mikor odaértünk, mindenki izgatottan elfoglalta a szobáját, amelyekben 2 vagy 7-10 ágy helyezkedett el. Mindegyikben egy nagy kör alakú asztal állt az ablakok alatt, ezekre pakoltuk ki a magunknak vitt nassolnivalókat a szekrényeinkbe pedig behelyeztük társasjátékainkat, kisebb táskáinkat. Számos program mellett (trambulinozás, légvár „Exatlon”pálya, koncert, számháború, Hadi park megtekintése vagy az esti diszkó és BL-focimeccsnézés a színház teremben), lehetőségünk nyílt arra is, hogy szabadidőnkben meglátogathassuk a fő épület alsó részében elhelyezkedő nagy termet, ahol kényelmes babzsákok és számos játék volt található köztük: csocsó, ping-pong asztalok, illetve léghoki, amikkel gyakran huzamosabb ideig lekötöttük magunkat, sőt még egy kisebb bolt is áll pár lépésnyire, ahová kedvünk szerint betérhettünk, és ez mind csak első szinten volt. A második emeleten nemrégiben felújított étkező áll, ahol minden nap bőséges reggelit, tízórait, ebédet illetve vacsorát készítettek számunkra, ha nem lett volna elég a programok közti nassolás a szobáinkban. Sajnos ott tartózkodásunk során nem volt mindig felhőtlen az idő, a késői órákban gyakran rázendített az ég, ami által vastag sár fedett mindent. Mindkét nap éjszaka rókát is láthattunk közelről.

Az ott töltött időben a vidám, mindig segítőkész animátorok, a TESÓK irányítottak minket a különféle helyszínekhez, akik minden programot még élménydúsabbá tettek.

Bárcsak 3 napig élvezhettük a tábor vendégszeretetét, számtalan élménnyel lettünk gazdagabbak.